BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kemunculan kembali sayaa sebagai captain anda :)

kemunculan kembali sayaa sebagai captain anda :)
sorry im not pretty like you :]

co-pilot anda :)

co-pilot anda :)
be nice too her . once you hurt her feeling ,, I KICK YOUR ASS (!)

co pilot kedua anda

co pilot kedua anda
u broke her heart , i breakk your legs

Monday, August 22, 2011

aku sayang kat die lagi !!:  video nie aku at khas untuk dye .. hope dye akan ...

aku sayang kat die lagi !!: video nie aku at khas untuk dye .. hope dye akan ...: video nie aku at khas untuk dye .. hope dye akan tgok video nie .. wlaupon ta bez , tapi aku na dye tau yg aku eclaz sayang kat dye .. :) ...


dye wt khas for aq bhai . bpakk sweet . trimaz abang :)))))

4 comments:

eyzral said...

bkan abg larhh .. tanaa jdy abg .. na jdy bf .. bulee ??? hahah ..

ıɹzpɐu pɥoɯ ɐuʎɹǝ ɐuɐıp ɹnu uıɐʇdɐɔ said...

cukup lahh dlu daa pnaa n ??? bagi pluang at orunk laen plax , :)

eyzral said...

tanaa arhh .. na gak .. tanaa position len .. huhuu .. asl plak kene bg kat org len ?? cew doremon syg bg at org .. org amek tanaa pulang .. cm new ?? meraung taa ?? mzty larh meraung cbb tade tade bnd bolee gnty tmpat doremon tuh .. cme gak cm org .. mne bole d'tuka positionnye .. kan2 ?? so moral of the story is ta bolee tuka2 position sesuke aty larhh .. zalim .. ustaz kan da ajaa .. hahaha .. (ntaa engat ntaa idak dye tuh .. ) hahah ..

ıɹzpɐu pɥoɯ ɐuʎɹǝ ɐuɐıp ɹnu uıɐʇdɐɔ said...

owhhhhhhhhhhhhhhhh